ساخت ایمیل یاهو

زمان تخمین زده شده مطالعه: 4 دقیقه

ساخت ایمیل یاهو کاری آسان است ،در این نوشتار به طور ساده و سریع برای شما روش ساخت ایمیل در وب سایت یاهو را آموزش میدهیم. البته بهتر است بدانید یاهو سالهاست سایت ایمیل خود را با نام ymail.com تغییر داده است و ایمیل شما به شکل name @ ymail.com البته بدون فاصله خواهد بود.

ساخت ایمیل یاهو
آموزش ساخت ایمیل در یاهو

اگر نمیدانید ایمیل چیست و میخواهید اطلاعاتی در مورد ایمیل و آدرس ایمیل و ساختار آن پیدا کنید به شما پیشنهاد میدهیم مطلب ایمیل چیست را از بخش مخزن دانش میلفا بخوانید تا هم اطلاعات عمومی شما زیاد شود و هم با روشهای حفاظت از ایمیل خود آشنا شوید.

پیشنهاد میلفا به شما این است که حتما از سرویس دهنده میل فا نیز یک ایمیل داشته باشید چرا که ایمیل های خارجی با خطراتی مانند تحریم و عدم پاسخوگویی مواجه هستید.

مراحل ساخت ایمیل یاهو

مرحله اول :

زمان مورد نیاز: 4 دقیقه.


  1. مراجعه به وب سایت ymail.com

    با کلیک روی لینک و سپس کلیک بر روی گزینه signup که درتصویر با فلش مشخص شده است و یا رفتن مستقیم به آدرس عضویت .رفتن به سایت ymail

  2. تکمیل فرم عضویت یاهو

    در مرحله بعدی برای ساخت ایمیل یاهو کافی است اطلاعات فرم را به شرحی که برای شما نوشته ایم تکمیل کنید
    ما برای شما اطلاعات هر خانه را به فارسی نوشته ایم تا متوجه شوید با چه اطلاعاتی وارد کنید.
    پیشنهاد میکنیم حتما این اطلاعات که در فرم این مرحله از ساخت وارد مینید را در جایی یادداشت کنید .
    برای تبدیل سال تولد خودتان به میلادی میتوانید از این سایت استفاده کنید.دقت کنید که هنگام تکمیل فرم حتما با انتخاب فلش اول کشور را برای شماره همراه ایران انتخاب کنید و سپس بعد از تکمیل فرم بر رو کلید آبی رنگ continue کلیک کنید.
    نام و نام خانوادگی میتواند فارسی باشد اما آدرس ایمیل انتخابی شما باید حتما انگلیسی و بدون فاصله و کاراکترهای خاص باشد.تکمیل فرم عضویت یاهو

  3. تائید شماره همراه

    3- در مرحله سوم ساخت ایمیل یاهو با نمایش شماره همراهی که مرحله قبل انتخاب کرده اید به شما اعلام میشود که اگر مطمئن هستید این شماره همراه صحیح و در دسترس شماست روی لینک آبی کلیک کنید.
    اگر شماره همراهی برای ساخت ایمیل ندارید میتوانید با صفحه ساخت ایمیل میلفا و علامت زدن عضویت بدون شماره موبایل نیز ایمیل بسازید.تائید موبایل

  4. دریافت کد تائید شماره همراه و وارد کردن آن

    اگر شماره همراه شما درست بوده باشد با کلیک بر روی کلید آبی رنگ مرحله قبل برای شما یک کد پیامک میشود که با ورود آن کد در صفحه ای که در عکس زیر میبینید و کلیک بر روی کلید آبی رنگ Verify ایمیل شما ساخته خواهد شد .مرحله اخر ساخت ایمیل یاهو

تبریک شما صاحب یک آدرس ایمیل جدید در سایت یاهو شده اید . داشتن چند آدرس ایمیل کاری منطقی و درست است و حتما به خاطر داشته باشید که با توجه به امور سیاسی و روابط خارجی همواره متشنج بین ایران و غرب و عدم ثبات در این موارد بهتر است از سرویسهای داخلی استفاده کنید. سرویسهای داخلی نیز بعضا دچار قطعی و یا حتی در چند مورد اتمام ارائه خدمت شده اند اما میلفا برای مدت 12 سال است که با قدرست به سرویس دهی ادامه میدهد و به تازگی نیز در حال ارتقا به سرویسهای جدید می باشد . بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم اگر هنوز از میلفا ایمیل ندارید حتما برای اطمینان نام خود را در میلفا ثبت کنید. برای ساخت ایمیل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*