ساخت جیمیل / آموزش ساخت جیمیل

آموزش ساخت جیمیل سریع و آسان

آموزش ساده و روان برای ساخت یک آدرس ایمیل در سایت جیمیل . اگر نمیدانید ایمیل چیست میتوانید مقاله ایمیل چیست از میلفا را بخوانید.

مزایای جیمیل

جیمیل یک سرویس دهنده بسیار قوی ایمیل است که سرعت و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار میدهد و تقریبا هر کسی در دنیا یک اکانت جیمیل دارد.ساخت حساب آن نیز کار چندان سختی نیست.

معایب جیمیل

جیمیل محیط پیچیده ای دارد و کار با آن برای افرادی که زیاد با رایانه آشنا نیسند آسان نیست از طرفی احتمال تحریم و بسته شدن ایمیل نیز وجود دارد.

مهمتر از همه اینکه جیمیل هیچ پاسخدهی و سرویس دهی به ایرانیان ندارد و ممکن است در هر زمانی و بدون اطلاع و پاسخدهی دسترسی شما به ایمیل را قطع کند. برای همین به شما پیشنهاد میدهیم حتما از میلفا یک ایمیل بسازید و از محیط کاملا فارسی روان و آسان آن لذت ببرید.

خوب حالا میرویم سراغ آموزش ساخت ایمیل در جیمیل:

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

ساخت یک آدرس ایمیل از سایت بزرگ و معتبر جیمیل را در این نوشته به سادگی فرامیگیرید.

  1. مراجعه به صفحه ساخت جیمیل

    روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه ساخت جیمیل بروید. در فرم زیر اطلاعات را طبق خانه ها تکمیل کنید در قسمت نام کاربری همان ایمیلی که میخواهید بسازید را وارد کنید مثلا اگر نام شما حسین است میتوانید در قسمت نام خانوادگی hossein1346 را وارد کنید دقت کنید نام کاربر نمیتواند شامل فاصله ، حروف فارسی یا کاراکترهای خاص باشد و فقط حروف نقط خط فاصله و عدد میتواند در ایمیل باشد.
    بیشتر ایمیل ها و نام ها در جیمیل ثبت شده اند و باید زیاد تلاش کنید تا یک ایمیل آزاد پیدا کنید.
    در گذر واژه نیز یک رمز که ترکیبی از حروف ( بزرگ و کوچک) و اعداد و کاراکتر می باشد را وارد و در قسمت تائید مجددا همان گذرواژه را تکرار کنید. . سپس روی بعدی کلیک کنیدٌصفحه ساخت جیمیل

  2. ورود و تائید شماره همراه

    این مرحله ممکن است برای برخی ظاهر و برای برخی ظاهر نشود و از شما یک شماره همرااه میخواهد تا شما را تائیدکند. در این مرحله باید یک شماره همراه که همین لحظه به آن دسترسی دارید و روشن است را وارد کنید تا گوگل برای شما یک کد پیامک کند.تائید همراه

  3. ورود کد پیامک شده و ساخت جیمیل

    کدی که برای شما پیامک شده را بدون حرف g وارد کنید و سپس بر روی تائید کلیک کنید تا ایمیل شما ساخته و تحویل شود اگر کد برای شما پیامک نشده است باید روی ( در عوض تماس گرفته شود) کلیک کنید تا گوگل با شما یک تماس صوتی برقرار کرده و کد را بخواند . البته دقت کنید که کد به زبان انگلیسی خوانده خواهد شد.ورود کد تائید شماره همراه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*