راهکارها

راهکارهای ایمیل سرور میلفا برای افراد حقیقی وحقوقی از ایمیل هاستینگ تا فروش لایسنس

(( میل فا ایمیلی برای همه )) سرویس رایگان تهیه یک ایمیل از mailfa.com


1-افراد عادی که در حد معمول از ایمیل استفاده میکنند میتوانند از سرویسهای رایگان میلفا با عضویت در سایت میلفا استفاده نمایند .

سرویس ویژه با ایمیل @mailfa.com


2-افرادی که از ایمیل استفاده بیشتر و حرفه ای تری میکنند میتوانند با ارتقاء حساب کاربری خود در میلفا به ویژه از امکانات بیشتری بهره مند شوند . لیست امکانات اضافی که در حسابهای ویژه میلفا موجود است را میتوانید از اینجا ببینید.

سرویس ویژه تجاری / اداری یا ایمیل هاستینگ  با نام دامنه اختصاصی اما  میزبانی توسط سرورها و نرم افزار میل فا


3-شرکتها / سازمانها / موسساتی که مایل هستند ایمیل انها از نام دامنه خودشان باشد اما امکانات لازم برای سرور و پهنای باند مناسب را نداریند میتوانند از سرویسهای تجاری/اداری میلفا استفاده نمایند در این نوع سرویس شما دامنه دلخواه خود را به میلفا معرفی کرده و سرویس ایمیلتان را از دامنه خودتان خواهید گرفت . این سرویس مناسب افراد عادی که نیاز به ایمیل معتبر دارند / شرکتها برای ارتباط با مشتریان و بین پرسنل و سازمانها و نهادهایی است که مایل هستند از محیط میلفا استفاده کننده اما هزینه خرید سرور و نرم افزار را ندارند . برای خواندن بیشتر راجع به این سرویس اینجا کلیک کنید

خرید لایسنس ایمیل سرور قابل نصب میل فا بر روی سرورهای شما

4- شرکتها و سازمانهایی که تمایل دارند ایمیلهایشان بر روی سرورهای خودشان نگهداری شود و از امکانات مناسب پهنای باند و دیتا سنتر بهره مند هستند میتوانند اقدام به تهیه لایسنس دائمی میلفا نمایند . با یکبار خرید این لایسنس شما حق استفاده از یک نسخه از میلفا را برای دامنه خودتان برای همیشه خواهید داشت و در صورت تمایل میتوانید به طور سالانه قرارداد پشتیبانی ببندید تا نسخه های جدیدتر میلفا را نیز با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید . توضیحات بیشتر را از اینجا بخوانید.