آموزش ساخت ایمیل برای استفاده شخصی یا حقوقی

زمان تخمین زده شده مطالعه: 6 دقیقه

آموزش ساخت ایمیل در میلفا با گوشی یا رایانه

در این نوشتار ما به شما کمک میکنیم که بتوانید یک آدرس ایمیل جدید در جیمیل یا یاهو یا میلفا ایجاد کرده و از آن استفاده کنید.
ساخت ایمیل در عین حال که برای عده بسیاری کاری ساده و پیش پا افتاده است برای عده ای نیز کاری مشکل و پیچیده حساب میشود. علاوه بر این باید دقت کنید که ساخت ایمیل در سرویس دهندگان خارجی مانند جیمیل، یاهو و سایر آنها شما را با خطراتی مانند از دست دادن آدرس ایمیل و یا تحریم مواجه میکند.

آموزش ساخت ایمیل در جیمیل و یاهو برای کابران ایرانی باز است اما در صورت بروز هر نوع مشکلی هیچ نوع پشتیبانی و یا پاسخگویی از طرف این شرکتها به شما ارائه نخواهد شد. استفاده از سرویس های ایمیل دولتی و رایگان مانند ایمیل ایران نیز اصولا باید برای امور اداری دولتی مورد استفاده قرار گرفته و بعضا برای کارهای شخصی و مالی از ایمیل های جداگانه استفاده کرد.

اینکه فقط یک آدرس ایمیل داشته باشید کار دوراندیشانه ای نیست و بهتر است برای امور گوناگون چندین آدرس ایمیل متفاوت ایجاد و استفاده کنید. مثلا برای عضویت در شبکه های اجتماعی از یک ایمیل ،برای بانک و امور مالی از یک آدرس ایمیل و برای امور شخصی از آدرس ایمیل جداگانه استفاده کنید.

باید دقت کنید که روشهای بازیابی رمز عبور را برای تمام ایمیل ها به درستی تعریف و مشخص کرده باشید تا در صورت فراموشی رمز عبور دچار مشکل نشوید. این نوشتار را دنبال کنید تا با آموزش ساخت ایمیل آشنا شوید.

هیچ چیز بدتر از گم کردن دسترسی به ایمیلتان نیست

در هر جایی که میخواهید ایمیل بسازید اول از همه مطمئن شوید روشهای بازیابی رمز را تنظیم میکنید و آنها را به خاطر میسپارید و یا در یک جای مطمئن یادداشت میکنید. اما تصور کنید که ناگهان سایتی که از آن ایمیل تهیه کرده اید مسدود شده یا دسترسی شما را به خودش مسدود کرده است. این اتفاق میتواند منجر به بروز مشکلات زیادی برای شما شود. مانند اپل ای دی های ساخته شده در میلفا. که از حیطه تصور شما خارج است. پس در انتخاب سایت مناسب برای ساخت ایمیل دقت کنید. مسلما پیشنهاد ما به شما برای ساخت ایمیل استفاده از ایمیل میلفا است.

آموزش ساخت ایمیل در چند مرحله ساده با میلفا

زمان مورد نیاز: 6 دقیقه.

ساخت ایمیل در میلفا واقعا آسان است و با برنامه جادوگر ساخت ایمیل بدون نیاز به هیچ دانش فنی و نگرانی از آینده صاحب ایمیل میشوید. هزینه بسیار اندکی را یکبار برای همیشه پرداخت میکنید و یک ایمیل مطمئن با پشتیبانی همیشگی دارید.

  1. مراجعه به صفحه جادوگر ساخت ایمیل

    در مرحله اول به فرم ساخت ایمیل مراجعه کنید .شما میتوانید یک شماره موبایل وارد کنید و یا با علامت زدن گزینه عضویت بدون شماره موبایل بدون دادن شماره همراه در میلفا عضو شوید.
    از این شماره همراه فقط برای ارسال اطلاعات ایمیل ساخته شده توسط شما و یا در آینده برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد بنابراین استفاده از شماره همراه را حتما به شما توصیه میکنیم.
    شما میتوانید با یک شماره همراه صدها ایمیل بسازید و محدودیتی وجود ندارد.ساخت ایمیل مرحله اول

  2. ورود نام و نام خانوادگی به فارسی یا انگلیسی

    در مرحله دوم تنها کافی است یک نام و نام خانوادگی یا اگر برای شرکت یا سازمانی در حال ساخت ایمیل هستید عنوان سازمان را وارد کنید. این اسامی میتواند فارسی یا انگلیسی باشد.
    مرحله دو ساخت ایمیل - ورود نام و نام خانوادگی

  3. دیدن و تائید آدرس ایمیل و رمز عبور

    مرحله سوم جادوگر ساخت ایمیل میلفا کار خودش را کرده و آدرس ایمیل جدید شما را با یک رمز مطمئن پیشنهاد میدهد. دقت کنید که این ایمیل و رمز هر دو توسط شما قابل ویرایش هستند .علاوه بر این میتوانید از سایر نامهای پیشنهادی که به رنگ آبی دیده میشوند نیز استفاده کنید.پیشنهاد یک آدرس ایمیل و رمز عبور مناسب توسط برنامه ساخت ایمیل میلفا

  4. اگر شماره همراه نداده اید سوال امنیتی تعیین کنید.

    مرحله 4 در صورتی برای شما ظاهر میشود که در مرحله یک گزینه ( عضویت بدون موبایل ) را علامت زده باشید. در صورتی که در مرحله یک شماره موبایل وارد کرده باشید این مرحله برای شما نمایش داده نخواهد شد. این مرحله برای کمک به بازیابی رمز عبور شما در صورت فراموشی آن است. ما با داشتن پاسخ شما به پرسش امنیتی و کد پستی یا کد ملی یا هر کد ده رقمی دلخواه شما که در این مرحله وارد میکنید میتوانیم در هر زمانی که مایل بودید رمز جدیدی برای شما تعریف کنیم. اطلاعاتی که در این مرحله ساخت ایمیل وارد میکنید را حتما در یک جای امن یادداشت و نگه داری کنید.مرحله چهار پاسخ پرسش امنیتی و کد پستی

  5. پرداخت هزینه اندک یکبار برای همیشه

    مرحله پنج برای پرداخت هزینه ای بسیار اندک می باشد تا ایمیل شما ساخته شود. میلفا نمایش تبلیغات نداشته و مورد حمایت هیچ سازمان یا نهاد داخلی و خارجی نیز نبوده و نیست و برای ارائه سرویس بهتر به شما و جلوگیری از عضویت اسپمرها و سودجویان هزینه ای بسیار ناچیز را یکبار برای همیشه شارژ میکند. برای پرداخت هزینه عضویت باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. برای پرداخت کافی است روی گزینه مشخص شده کلیک کنید. در ضمن این مبلغ نیز در کیف پول شما در میلفا باقی مانده میتوانید برای ارتقا حساب کاربری یا ارسال پیامک استفاده کنید.مرحله 5 انتخاب پلن و ساخت ایمیل

  6. تحویل ایمیل ساخته شده

    مرحله آخر و تحویل ایمیل ساخته شده . هم اکنون میلفا ایمیل شما را ساخته و اطلاعات آنرا برای شما نمایش میدهد. اگر در مرحله اول شماره همراه خود را وارد کرده باشید در همین لحظه این اطلاعات برای شما پیامک نیز خواهد شد .مرحله آخر و تحویل ایمیل

از اینکه در میلفا ایمیل میسازید از شما متشکریم. لطفا ما را به دوستانتان نیز معرفی کنید.

این مطلب را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.



One Reply to “آموزش ساخت ایمیل برای استفاده شخصی یا حقوقی”

  1. بازتاب: ایمیل چیست؟ آشنایی مفهومی با آدرس ایمیل - وبلاگ اطلاع رسانی و آموزشی ایمیل میل فا